FANDOM

Revion

Revion Beff

Revion Beff (d. 2017) Muldum hükümdarı. Gora'ya kin besleyen, eski krallık ayrılıkçılarının soyundan gelen bir insan.

Revion, Muldum'da doğdu. Annesini doğumu sırasında kaybetti ve sadece babasının anlattığı hikayelerdi yaşadı annesi... Babasının devlet işleriyle uğraşmasından dolayı, baba sevgisinden mahrum büyüdü. Fakat bu ona güç ve hırs kazandırdı. Kendi başına talim yaptı ve iyi bir savaşçı olmayı başardı.

Tahta ÇıkmasıEdit

2037 yılında babası Alión Beff'in ölümünden sonra tahta çıktı. Zamanında çok iyi mühendisler ve teknokratlar yetişti ve ülkede büyük bir kalkınma yaşandı.

Fatihrevion

Revion Beff

Costrjak'ın İşgaliEdit

Gümüş Çağ'dan geriye kalan cüceler Costrjak 'ta çiftçilik ve küçük çapta madencilik yapıyorlar ve bu madenleri kaçak bir şekilde Gora'ya satarak geçimlerini sağlıyorlardı. Revion, yaklaşık 5.000 kişilik bir orduyla Costrjak'ı kuşattı ve iki günde ele geçirdi. Bu Gora ve Muldum tarihinin bildiği en kısa kuşatmaydı. Tarihe de böyle kazındı. Bu savaştan sonra ismine bir de "Fatih" ön eki getirildi ve bundan sonra Fatih Revion Beff olarak anılmaya başlandı.