FANDOM

Ceku

Ceku IŞIK LAMTİNA

Ceku IŞIK LAMTİNA (d. 1985) Gora Prensesi.

Ceku, Gora'da çokça talibi olan bir prensesti. Babası ise sadece halkının ve Gora'nın geleceğini düşünüyordu. Ceku tamamen hayalperest bir aşk kızıydı ve babasını reddediyordu. Ayrıca Komutan Logar'ın kendisine beslediği çıkarcı aşktan da, Komutan Logar'dan da nefret ediyordu. Fakat, ateştopunun yaklaşması sırasında, Arif'e aşık olmuştu. Ve bu onun istediği tek şeydi. Annesi ile dertleşirken Amir Tocha'nın gerçek babası olmadığını öğrendi ve babasını aramak üzere saraydan Arif, Bob Marley ve C 216 ile beraber kaçtı.

Kısa süreli mola verdikleri Sucuk Ağacı Ormanı'nda, plekumatlar tarafından yakalandı ve saraya geri götürüldü. Bu sırada Arif, Bob Marley Faruk ve C 216, kaçtılar. Komutan Logar ise bir şantaj ile Amir Tocha'yı kızıyla evlenmeye ikna etmişti ve düğün hazırlıklarına başlamıştı. Tabi, evlenemeden Arif ve arkadaşları düğünü bastılar, Komutan Logar ve Kuna'nın Gora hakkındaki planlarını belgeledikleri kaseti tüm ahalinin gözleri önüne serdiler. Böylece Ceku ve Arif dünyaya gitmek için Amir Tocha'dan izin alırken Komutan Logar ve Kuna da zindanı boyladılar.

Dünyada İşler ve Gora'ya DönüşEdit

Dünyada, Arif'le mutlu bir hayat sürdü Ceku ve çok şey öğrendi. İki çocuk büyüttü ve Gora'ya iki varis sundu böylece. Amir Tocha ve Arif ölünce de bu iki varis ile birlikte Gora'ya tekrar dönmek zorunda kaldı.