FANDOM

Arif

Arif Işık

Arif IŞIK (d. 1980 - ö. 2043) Her türlü halı, kilim, paspas.

Arif IŞIK, İstanbul'da yaşayan sıradan(!) bir insandı. Ta ki, dükkanına iki ingiliz turist, halı almaya gelene kadar. Ne yazık ki bu turistler, uzaylılardan başkası değillerdi ve 2004 yılında, Arif, Gora Askeri İthalat Birimi tarafından resmen kaçırıldı. Yolculuğunun ilk saatlerinde arkadaşı Muhittin'e ulaşmayı başarsa da etkili bir konuşma sergileyemedi ve kaderine boyun eğdi.

Girişte, plekumatlar ile kötü olaylar yaşadı ve kendisine pek iyi bakılmadı. Yemekhanede Amerikanlar ile takıştı, bu onu biraz reklam etse de kendisi kaçmaya hazırdı ve sürekli planlar üretiyor ve kendine arkadaş arıyordu. Japon sandığı Zeytinburnulu Mehmet'e yaptığı girişim de boşa çıkınca Bob Marley Faruk'un fikirleriyle havalandırma ve ışınlanmayı denedi. Talihi onu hep kötü yerlere götürdü ve hiçbir zaman istediği yerde olamadı. Böylece kaçma hayalleri başka bahara kaldı. Kaderine razı olmuşken, bir umut olarak kutsal taşlarla ateş topunu durdurdu. Fakat Komutan Logar'ın göz boyamasıyla, talep ettiği serbest bırakılma gerçekleşemedi. Sonraları, Ceku ile olan yakınlaşması, Rendroy'un ona geçiş kardı vermesiyle kaçış kapısı bir sefer daha aralandı. Bob Marley Faruk, C 216 ve Ceku'yla asıl amaçları Ceku'nun gerçek babasını bulmaktı. Fakat büyük talihsizlik eseri Ceku'yu kaybettikten sonra, sürekli hologramlı bir görüntüyle Arif'in yanına gelen ve "Bul beni, buradan çıkınca bana ulaş." diyen Garavel Usta'ya rastladılar. Garavel Usta, kör olmasına rağmen bilgili ve erdemli bir kişiydi. Muhteşem bir icadı vardı ayrıca. Arif'e bu icadı sayesinde karışık dövüş teknikleri yüklediler ve Gora Sarayı'na girip Ceku'yu kaçırdılar. Sonra da Ceku ile Arif'in arasında patlak veren aşk yüzünden Ka-Fa 1500 ile dünyaya döndüler.

Dünyada İşler...Edit

Ceku ile iyi bir ilişkiye sahip olan Arif'e ne olduğu ve nasıl öldüğü bilinmiyor. Fakat Ceku'dan Tanu ve Vadu olmak üzere iki çocuğu var. Dünyaya döndüğünde halıcılığa devam ettiği ve kargaşadan uzak kaldığı tahmin ediliyor. Tahtın varisi olmasına rağmen Gora'ya dönmemesi de Gora halkı tarafından pek hoş karşılanmamış.